|
Szkoła Podstawowa nr 6
im. Ryszarda Peryta
ul. św. Kingi 1
65-215 Zielona Góra
tel/fax 68 454 87 47
e-mail: sp6.zgora@gmail.com
Inspektor ochrony danych:
Kamil Kolenik, tel. 880 100 367
email: iod1@cuw.zielona-gora.pl
|
|
Nowa strona internetowa szkoły SP 6
ze11.pl
Specjalista reklamy » 30-09-2021 | Tworzenie reklam wymaga kreatywności | | Dobra reklama sprawia, że chętniej kupujemy określoną rzecz. Tworzenie reklam bywa świetną zabawą, bo można uwolnić wyobraźnię i wymyślić coś śmiesznego lub bardzo oryginalnego.
Czym się zajmuję?
Niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, jak wiele czasu potrzeba na stworzenie jednego materiału reklamowego. Jako specjalista reklamy organizuję cały proces, a także prowadzę komunikację pomiędzy zaangażowanymi osobami. Pierwszym etapem jest omówienie z klientami zasad współpracy oraz głównych celów i sposobów realizacji usługi. Do stworzenia reklamy potrzebna jest doskonała znajomość produktu, który jest przedmiotem zlecenia. Zbieram wszystkie informacje, do których jestem w stanie dotrzeć. Następnie razem ze współpracownikami rozpoczynamy proces tworzenia. Jestem odpowiedzialny za kontakty z klientami i mediami, a także za samą produkcję. Z tego względu muszę znać programy komputerowe i technologie stosowane do produkcji wszelkich materiałów reklamowych. Nie zawszę pracuję w biurze. Jestem obecny na planie zdjęciowym, co wiąże się z odbywaniem podróży. Odwiedzam także moich zleceniodawców. W swojej pracy muszę umieć nie tylko nawiązywać, ale i podtrzymywać kontakty z ludźmi. Przydaje się też zmysł artystyczny i intuicja, bo pomagają szybko stworzyć reklamę podobającą się zarówno zleceniodawcy, jak i jego klientom.
Co powinienem umieć?
Muszę potrafić projektować i wykonywać reklamy, przeprowadzać analizy marketingowe oraz organizować i prowadzić kampanie reklamowe. Muszę wiedzieć jak stworzyć reklamę i zainteresować nią widza.
Muszę znać programy komputerowe i technologie stosowane do produkcji wszelkich materiałów reklamowych.
Jakie kompetencje miękkie są ważne w mojej pracy?
-kreatywność,
-umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z innymi,
-wyobraźnia przestrzenna,
-umiejętność prowadzenia negocjacji,
-samodzielność,
-cierpliwość,
-sumienność,
-dokładność,
-odpowiedzialność.
Predyspozycje zdrowotne
-dobry wzrok,
-prawidłowe rozróżnianie kolorów i ich odcieni,
-sprawne dłonie i palce,
-dobry słuch,
-koordynacja wzrokowo-ruchowa.
Przeciwwskazania zdrowotne do wykonywania tego zawodu
-daltonizm,
-wady wzroku niedające się skorygować okularami.
Gdzie mogę pracować?
Mogę znaleźć zatrudnienie w agencjach reklamowych, studiach graficznych, biurach ogłoszeń i działach promocji, w działach marketingu różnych firm, w agencjach public relations. Mogę też otworzyć własną działalność gospodarczą.
Źródło: https://mapakarier.org/ | | |
|